W związku z podpisaniem umowy o współpracy z Brave Agency z Warszawy, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przyłączył się do ogólnopolskiej kampanii promocyjnej „Kinder Pingui na lodowiskach” prowadzonej przez Agencję na zlecenie firmy Ferrero Polska Commercial.
W najbliższą niedzielę, 10 grudnia o godz. 11 i o godz. 12 na lodowisku przed Miejskim Domem Kultury w Stalowej Woli uruchomione zostaną programy „Pingwinek”, w ramach którego będzie możliwość zapisania dzieci na zajęcia odbywające się na Mobilnym Lodowisku Miejskim w Stalowej Woli.
Tylko o tych godzinach będzie możliwość wejścia na lodowisko wspólnie z dzieckiem, które nie potrafi jeździć na łyżwach. Obsługa lodowiska będzie wpuszczać osoby dorosłe w butach, żeby mogły pomóc swoim pociechom w stawianiu pierwszych kroków na lodzie. W cenie biletu wstępu jest także sprzęt niezbędny do bezpiecznego skorzystania z zimowej atrakcji. Dzieci będą mogły skorzystać z balkoników do nauki jazdy, kasków, łyżew i płóz na buty, dostępnych w wypożyczalni łyżew.
Osobom, które będą chciały skorzystać z porad fachowca, pomagać będzie instruktor Krzysztof Polak. Ze względów bezpieczeństwa na lodowisku przebywać będzie mogło nie więcej niż 25 dzieci z opiekunami.
MOSiR prowadzi wcześniejsze zapisy na uzgodnione terminy. W celu rezerwacji miejsca należy wcześniej opłacić w kasie MOSiR lub na lodowisku bilet wstępu w cenie 20 zł.