W życiu każdej firmy regularnie pojawiają się wydarzenia pokroju konferencji, targów, szkoleń oraz warsztatów. Są to doskonałe okazje, aby zaprezentować ofertę firmy w wyraźny i klarowny sposób. O tym, dlaczego to właśnie rollup powinien być pierwszym gadżetem, który ze sobą zabierzemy, postaramy się przekonać Was w poniższym artykule.
Dlaczego właśnie rollup? Podstawowe informacje o systemach reklamowych
Popularne rollupy stanowią rdzeń każdego publicznego wystąpienia. To pod szyldem i barwami firmy najlepiej prezentujemy się na branżowym forum lub targach. Damy też potencjalnym klientom możliwość zapoznania się z naszą ofertą oraz sektorem rynku, w którym działamy. Wystarczy kilka sekund spojrzenia na dobrze zaprojektowany rollup, by ewentualny nabywca towaru zdecydował się, czy warto podjąć dialog z przedstawicielem firmy. Właśnie dlatego kluczowa pozostaje nie tylko obecność rollupu, ale także możliwie najlepsze zaprojektowanie graficzne. Takie, które swoim kontrastem i dobrym designem będzie w stanie przyciągnąć oko osób, zainteresowanych asortymentem i usługami.
W takich warunkach rollup zastępuje całkowicie wizytówki, szczególnie że jest dziś formatem, którego używa każda szanująca się marka. Obecność tego systemu reklamowego jednocześnie podkreśla nasze rzetelne i profesjonalne podejście do kupujących, a także nieporównywalnie zwiększa naszą wiarygodność. Z rollupem w zanadrzu możesz być pewien, że zostaniesz zauważony, a przy Twoim stoisku uformuje się stała kolejka interesantów.
Na co zwrócić uwagę projektując rollup lub zlecając jego wykonanie ekspertom?
Przede wszystkim projekt graficzny najlepiej skonsultować przed drukowaniem z osobami, które na co dzień zajmują się wzornictwem i projektowaniem. Tacy specjaliści działają na przykład w firmie EXACT. Są to profesjonaliści, którzy dodatkowo pomogą wybrać odpowiedni format z kilku najbardziej sprawdzonych. Najbardziej rozchwytywane modele to te, które przy wysokości dwóch metrów mają szerokość 60, 85, 100, 120 a nawet 150 centymetrów. To, na który rodzaj się zdecydujemy, będzie zależało przede wszystkim od tego, jak dużo miejsca możemy przeznaczyć na własne stoisko. Istotne jest również, jak wiele cennych treści zapragniemy umieścić na zrolowanym papierze.
Warto jednak pamiętać, że projekt powinien uderzać odbiorcę swoją jasnością i przejrzystością, a nasze hasło marketingowe powinno być łatwe do rozszyfrowania nawet z daleka. Profesjonalny projekt graficzny dodatkowo cechował się będzie odpowiednim doborem barw oraz grafik, dzięki czemu w treści wizualnej łatwo będzie się odnaleźć nawet kompletnemu branżowemu laikowi. Twoja konkurencja od dawna używa i projektuje tego rodzaju gadżety reklamowe – nie daj się wyprzedzić i zacznij przyciągać klientów własnym rollupem!