Miasto Stalowa Wola zakończyło proces przyjmowania ofert w przetargu na opracowanie strategii marki miasta Stalowej Woli wraz z zaprojektowaniem symbolu wizji rozwoju miasta oraz systemu identyfikacji wizualnej marki Stalowa Wola. Oferty złożyło 4 wykonawców.
Firmy, które wystąpiły w przetargu wyceniły wartość zadania na 143,9 tys. zł, 196,8 tys. zł, oraz 428 tys. zł. Jak możemy przeczytać na BIP-ie formularz ofertowy czwartej firmy nie zawiera prawidłowej ceny. Stalowowolski magistrat na realizację tego zadania zamierza przeznaczyć nieco ponad 130 tys. zł. Trwa weryfikacja ofert.
Głównym celem strategii jest budowa wyróżniającego wizerunku miasta, ze szczególnym uwzględnieniem nadania kierunków rozwoju i promocji jego potencjału gospodarczego, naukowego i inwestycyjnego, a także jakości życia i związanego z nią potencjału rekreacyjnego, sportowego, przyrodniczego.
Pomysły i rozwiązania zawarte w strategii mają być podstawą do planowania i realizacji operacyjnych i komunikacyjnych działań taktycznych w dłuższym horyzoncie czasowym – 2030+. Założenia przedstawione w dokumencie powinny obejmować wizję miasta na 100-letnią rocznicę powstania, uwzględniać historię i tradycje oraz dotychczasowy dorobek miasta i zmiany jakie w nim zachodzą. Strategia marki Stalowa Wola powinna uwzględniać również potencjał Czwórmiasta: Stalowa Wola-Tarnobrzeg-Sandomierz-Nisko i rozwój marki miasta na ich tle.
Wybrany w przetargu wykonawca ma opracować symbol wizji rozwoju miasta, logo marki miasta, system identyfikacji wizualnej marki miasta oraz księgę systemu identyfikacji wizualnej miasta.