Miasto Stalowa Wola ogłosiło przetarg na opracowanie strategii marki miasta Stalowej Woli wraz z zaprojektowaniem symbolu wizji rozwoju miasta oraz systemu identyfikacji wizualnej marki Stalowa Wola. Oferty w postępowaniu można składać do 31 stycznia.
Głównym celem strategii jest budowa wyróżniającego wizerunku miasta, ze szczególnym uwzględnieniem nadania kierunków rozwoju i promocji jego potencjału gospodarczego, naukowego i inwestycyjnego, a także jakości życia i związanego z nią potencjału rekreacyjnego, sportowego, przyrodniczego.
Pomysły i rozwiązania zawarte w strategii mają być podstawą do planowania i realizacji operacyjnych i komunikacyjnych działań taktycznych w dłuższym horyzoncie czasowym – 2030+. Założenia przedstawione w dokumencie powinny obejmować wizję miasta na 100-letnią rocznicę powstania, uwzględniać historię i tradycje oraz dotychczasowy dorobek miasta i zmiany jakie w nim zachodzą. Strategia marki Stalowa Wola powinna uwzględniać również potencjał Czwórmiasta: Stalowa Wola-Tarnobrzeg-Sandomierz-Nisko i rozwój marki miasta na ich tle.
Wybrany w przetargu wykonawca ma opracować symbol wizji rozwoju miasta, logo marki miasta, system identyfikacji wizualnej marki miasta oraz księgę systemu identyfikacji wizualnej miasta.