W piątkową noc z 9 na 10 września we wszystkich kinach Helios w całej Polsce odbędą się pełne strachu seanse dla widzów o naprawdę mocnych nerwach… Nocne Maratony Filmowe Helios zaprezentują wówczas porywający Maraton Horrorów z długo wyczekiwaną premierą „BODIES BODIES BODIES” i aż trzema przedpremierami.
Już za dwa tygodnie kinami Helios zawładną aż cztery znakomite filmy grozy, których zadaniem jest… śmiertelnie wystraszyć każdego z widzów. Jako pierwszy zostanie zaprezentowany horror „BODIES BODIES BODIES” (premiera!) – niewinna gra zamienia się w krwawe szaleństwo. Już chwilę potem na ekranach wyświetlony zostanie film „SIEROTA. NARODZINY ZŁA” – pierwsza przedpremiera tego wieczoru. Następnie widzowie zobaczą kolejną nowość – klimatyczny „THE TWIN”, który z pewnością dostarczy bardzo dużo emocji. Na koniec miłośnicy mocnych filmowych wrażeń zobaczą „PISKLĘ” – produkcję, która przeraża, wzrusza i absolutnie nie pozwala o sobie zapomnieć.
Czy widzowie kin Helios są gotowi na bezpośrednie starcie z taką kumulacją mrożących krew w żyłach filmów? Jedno jest pewnie – po tym seansie nawet najodważniejsi kinomani jeszcze długo będą zasypiać przy włączonej lampce nocnej…
Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na najbliższe seanse prezentowane w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe w kasach kin w całej Polsce oraz na stronie: www.helios.pl/nmf_horrory i w nowej, mobilnej aplikacji sieci. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także – zaoszczędzić. Do zobaczenia na tej pełnej strachu uczcie filmowej już 9 września!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).