Urząd Skarbowy w Stalowej Woli otrzymał certyfikat „Jakość obsługi, którą doceniają klienci” przyznany przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalenę Rzeczkowską.
Certyfikat został wydany na podstawie badania opinii klientów w 2021 r. w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” prowadzonym na terenie całego kraju wśród osób, które skorzystały z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych.
Przeprowadzone badanie potwierdza, że klienci Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli docenili: bardzo dobrą organizację pracy urzędu, duże zaangażowanie kadry zarządzającej oraz pracowników w przestrzeganie standardów i podnoszenie jakości obsługi klientów, liczne spotkania i komunikaty promujące postawę prokliencką wśród pracowników, modyfikacje i ulepszanie procesów zadaniowych, które mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości.
– W imieniu własnym i pracowników serdecznie dziękuje klientom Urzędu za bardzo dobrą ocenę pracy i zapewniam o dalszym doskonaleniu standardów obsługi poprzez efektywną, profesjonalną oraz sprawną i szybką obsługę interesantów – mówi Stanisław Tyrpin Naczelnik Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli